Алианц България
> Начало> English
За банката Продукти за Граждани Продукти за Фирми Офиси Банкомати Кариери Контакти
Начало
Интернет банкиране
Информация съгласно ЗПФИ
Информация за платежни сметки
Валутни курсове
Ценни книжа
Allianz.bg
English  
Търсене в офиси
Спечели с Виза
  
Квалифициран Електронен Подпис

Какво представлява КЕП?
Квалифицираният електронен подпис /КЕП/ представлява средство за електронна идентификация и удостоверява самоличността на неговия ползвател. Електронният подпис има правната сила на ръчно поставен подпис върху хартиен документ.

Кой може да притежава КЕП?
Квалифициран електронен подпис може да бъде издаден на всяко пълнолетно физическо лице.

Предимства при използването на КЕП?
  • Не е необходимо посещаването и дългото чакане в сгради на държавната администрация или органите на местното самоуправление.
  • Всеки клиент подал годишна данъчна декларация до 30 април на годината, следваща отчетната, спестява 5% от дължимия годишен данък.
  • Веднъж подписан документ с КЕП, не може да бъде фалшифициран или подправян.
  • Електронния подпис служи за идентификация и нареждане на преводи в интенет банкиране на всяка банкова институция.
Къде може да ползвате КЕП?
Електронния подпис може да се използва при подаването на документи онлайн към органите на държавната администрация и местно самоуправление- НАП. НОИ, Министерство на Финансите, Областни, Общински управи и други.
Квалифицираният електронен подпис може да замени стария цифров сертификат на всички клиенти ползващи Интернет банкиране от „Алианц Банк България” АД, като им гарантира по-голяма сигурност и удобство при комуникацията с електронни документи.
С електронен подпис можете да подписвате документи в произволен файлов формат - електронно писмо, платежно нареждане, декларация, документ на Word, PDF и други.

Къде и как може да закупите КЕП?
Необходимо е да посетите офис на "Алианц Банк България" и предоставите попълнено "Искане за издаване на Квалифициран електронен подпис".

Колко струва закупуването на КЕП?
Цената на комплект за Квалифициран електронен подпис включва:
  • Смарт карта, с еднична цена 19.20 лв.
  • Карточетящо устройство, с единична цена 22.80 лв
  • Удостоверение за електронен подпис, с единична цена 24.00 лв
  • Обща цена за комплект КЕП - 66.00 лв
Всеки клиент може да избира сам пакета, който желае да ползва, както и да персонализира и купува само отделни компоненти от предлагания пакет.

За подробна информация и консултация заповядайте в най-удобния за васфинансов център на Алианц Банк България
 

©АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД 2014.
> Продукти за Граждани> Продукти за Фирми> Мрежа за продажби> Кариера> Контакти
> Сигнали за съмнителни действия
Новини
30.7.2014 г.
Алианц Банк България стартира издаване на безконтактни карти MasterCard
> още...
30.7.2014 г.
Уведомление до клиентите на Алианц Банк България за промени в Тарифата за лихви, такси и комисиони
> още...
30.7.2014 г.
Уведомление до клиентите на Алианц Банк България за промени в Тарифата за лихви, такси и комисиони
> още...
9.7.2014 г.
Алианц с извънредни мерки за обслужване на клиенти в резултат на градушката
> още...
27.6.2014 г.
FITCH потвърди кредитния рейтинг на Алианц Банк България "ВВВ+"
> още...
30.5.2014 г.
Спечели с Visa Gold от Алианц Банк България
> още...
>Архив новини
Вижте също